Genel Özellikler;
- Ön muhasebe ve sipariş odaklı sistem yapısı
Bu sistemin amacı halı yıkama, oto yıkama, auto club gibi işletmelerin hem ön muhasebesini hemde sipariş mekanizmalarını kurarak işlerini dijitale taşımaları maksatı ile yapılmıştır.
- Stok yönetimi ve stok risk kontrol modülü
Hammadde yada kullanılan malzemelerin stoklarını sistem üstünde tutabilir. İstenirse karekod özelliğini ve mobil app özelliği ile stok kontrolleri sağlanabilmektedir. Manual sistem üzerinden de stok işlemleri yürütebilirsiniz.
- Müşteri yönetimi ve cari hareketleri
Müşterilerinizin kayıtları, alacak ve borç işlemleri daha önceki siparişlerini sistem üstünde tutabilir ve yönetebilirsiniz.
- Personel yönetimi ve puantaj yönetimi
Çalıştığınız personellerinizi sisteme dahil ederek çalıştıkları günleri tutabilir ve puantajını hazırlayabilirsiniz. Maaş oranlarını girdiğiniz takdirde sistem üzerinden avans, mesai gibi işlemleri de kolaylıkla sağlayabilirsiniz.
Müşterileriniz dilerse yapilmiş olan site üzerinden kurye çağırabilir (halı yıkatmak istiyorum şu adresdeyim gibi) yada telefon ile size ulaşıp müşterinin sipariş kayıtını oluşturabilirsiniz. Ayrıca her sipariş durumunda müşterinize sms ve mail ile bilgi gitmektedir.
Kasa yönetimi sayesinde verilerinizi stabil olarak girdiğiniz takdirde hangi hesabınızda yada kasanızda nekadar mevduat olduğunu detaylı olarak görebilir ve ekstre alabilirsiniz.
İşletmenize ait tüm harcamaları sisteme girerek kayıt altına alabilirsiniz. Ayrıca ileri tarihli ödemeleri de işlediğiniz takdirde anasayfadaki alanda tarihi yaklaşan ödemeleri de sistem size hatırlatmaktadır.
Rapor alanı sayesinde işletmenizin mevcut durumunu kazanç oranları, gider oranları, gelir oranları ve vergisel durumları istatiksel olarak görebilirsiniz.
- E-Arşiv fatura entegrasyonu
E-Arşiv kullanan işletmeler için fatura konusuna mükemmel bir çözüm ürettik fatura kesilmesini istediğiniz sipariş için tek bir tuşa basarak anında e-arşiv faturasını kesebilir ve müşterinize otomatik olarak iletilir.
Önemli görüşmelerinizi, toplantılarınızı ve benzeri etkinlikleri takviminize ekleyerek işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Müşterileriniz online olarak ödeme yapmak isterse araçlarım kısmında yer alan online tahsilat aracılığı ile müşterinize hızlı link oluşturup paytr vasıtası ile ödeme yapmalarını sağlayabilirsiniz.
- Personel yetkilendirme sistemi
Admin ve personel olmak üzere sistemimiz üzerinde yetkilendirme bulunmaktadır. Personel hesabı açmanız durumunda bu personeller sadece kendi ile ilgili alanları görür ve işlem yapar (örneğin sipariş yönetiminde kuryeniz siparişi teslim aldı olarak işaretleyebilir fakat raporları, kazançları ve kasa gibi alanları göremez.)
Müşterilerinize her adımda bilgi sağlamak oldukca memnuniyet verici bir husustur. Örneğin müşterinizin ürünlerini teslim aldınız veya müşterinizin ürünleri yıkama alanında işlem görüyor bunu kullanıcıya sms mail olarak ilettiğinizde sizin ne kadar kaliteli iş yaptığınızın en büyük göstergesi olmuş olacaktır. Bu sebep ile sms ve mail entegrasyonlarımız bulunmaktadır.
Müşterilerinizin hizmetlerinizi, fotoğraflarınızı ve işletmeniz hakkında bilgi sahibi olabilmesi maksatı ile yazılım bünyesinde web siteniz de hazır olarak gelmektedir.